صبح صادق >>  دیدگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۶۱۱۳۶

 اربابان واقعی آمریکا

پایگاه بصیرت / محمدرضا شریفی/ گروه سیاسی
در خبرها آمده بود «جان کربی» مشاور امنیت ملی آمریکا در پاسخ خبرنگاری که درباره اتهام نسل‌کشی به رژیم صهیونسیتی از ایشان سؤال کرده بود، پاسخ داد: «ما هیچ مدرکی دال بر اینکه اسرائیلی‌ها تاکنون قوانین بشردوستانه بین‌المللی را نقض کرده‌ باشند، پیدا نکرده‌ایم!» لطفاً چند بار این پاسخ را بخوانید و در آن تأمل کنید، ببینید چقدر راحت حقیقت را ذبح می‌شود.
9ماه است که رژیم صهیونیستی آب، برق و گاز ملت مظلوم غزه را قطع کرده، نزدیک به  40 هزار فلسطینی را قتل عام کرده، به جز این شهدا، حداقل بیش از 10 هزار شهید زیر آوارها هستند که هنوز از زیر آوار خارج نشده‌اند تا دفن شوند، بیش از 143 خبرنگار در غزه کشته شده‌اند که از زمان ایجاد کمیته حمایت از خبرنگاران در سال 1992 این مرگبارترین دوره برای خبرنگاران بوده، بیش از 80 درصد مناطق مسکونی غزه را با خاک یکسان کرده، بیمارستان‌ها و مرکز امدادرسانی را کلاً نابود کرده و...، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رفح به حدی است که کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل می‌گوید هیچ مکان امنی برای غیرنظامیان در غزه و رفح وجود ندارد. حال سؤال اینجاست چرا آمریکا در قبال جنگ غزه و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی چنین نظری دارد یا چنین نظری می‌دهد؟ افسر بازنشسته آمریکایی پاسخ می‌دهد: «چون یهودیان آمریکا را اداره می‌کنند!» او در ادامه می‌گوید: «اربابان واقعی آمریکا صهیونیست‌ها هستند اگر کسی این را نفهمیده باشد، یک کور لعنتی است!»
بر اساس تحقیقات رسانه‌ها، آمریکا از 7 اکتبر تا کنون، 370 هواپیمای باری کمک نظامی و 65 کشتی تدارکاتی برای حمایت از رژیم صهیونیستی و سر پا نگه داشتن آن در طول جنگ کنونی به رژیم صهیونیستی ارسال کرده است. «دیوید کامرون» نیز وزیر خارجه انگلستان اعلام کرده است، آنجا که می‌گوید: «بریتانیا تنها 1 درصد تسلیحات اسرائیل را تأمین می‌کند و همانند واشنگتن نیست.» همچنین گفته است: «اگر مجوزهای ارائه تسلیحات به اسرائیل تهدیدی برای حقوق بشر باشد، ممکن است لغو شود»، یعنی جنایاتی که تاکنون رژیم صهیونیستی مرتکب شده و موجب بیداری وجدان‌های انسان‌های آزاده دنیا شده و این همه اعتراض و راهپیمایی و جنبش دانشجویی را در دنیا در پی داشته، از نظر انگلستان تهدیدی برای حقوق بشر نیست. جنایات صهیونیست‌ها در غزه، نقاب از چهره روباه‌صفتان دنیا انداخته و موجب بیداری و خیزش ملت‌ها، به ویژه دانشجویان و جوانان پاک سرشت در کشورهای حامی صهیونیست‌ها و در رأس آنان آمریکا جنایتکار شده است و خواب را از سران آمریکایی ربوده است، به گونه‌ای که با حمله به دانشگاه‌ها، تا کنون نزدیک 300 دانشجوی کشور خود را به علت حمایت از ملت مظلوم فلسطین بازداشت کرده‌اند. نکته بسیار مهم اینجاست که کانون خروشان این خیزش، مراکز تربیت کارگزاران و رهبران آینده و نظریه‌پردازان ایالات متحده و تمدن غرب هستند (که به تعبیر آن صاحب‌نظر آمریکایی احتمالاً رئیس‌جمهور نسل آینده آمریکا نیز جزء مضروبان و بازداشت‌شدگان پلیس بوده!)؛ جنبش دانشجویی به‌وجود آمده به‌قدری برای ایالات متحده آمریکا نگران‌کننده است که «مایک پمپئو» وزیر صهیونیست سابق امور خارجه آمریکا و رئیس اسبق سازمان جاسوی CIA، به‌عنوان سخنگوی شیطان بزرگ، در پیامی در توئیتر این جنبش را «بیداری سمی»! نامیده است. 

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات